torsdag 15 maj 2014

Städa rummet

Okej, jag tänker inleda operation "städa rummet", och inte bara små plock. Börjar bli trött på att det alltid ligger en massa skit framme fast jag städade helt just och det som i princip är bortplockat ser inte heller fint ut för det är bara ihop tryckt i antingen klädskåpet eller bokhyllan.
Så nån gång (hoppas ganska snart haha) så blir det en tur till Ikea för att köpa en byrå och antalet små lådor eller liknande (Och klädhängare! Jag fattar inte hur jag ännu inte har klädhängare här!). Sedan ska jag göra en stor städning och då ska det bli fint, allt ska få en plats. Då kan jag också äntligen börja dekorera lite smått till så som jag vill ha det ^^

Då kanske jag vågar lägga upp bilder på mitt rum också! Tror inte ens jag har gjort det, oops...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar