söndag 6 april 2014

Liten uppdatering

Jag tror jag bestämde mig på att bli lite duktigare på att blogga här för en två månader sen... det rann ju ut i sanden lite som vanligt, förlåt!

I skolan har vi avslutat den humana delen av kursen och jobbar nu för fullt med djurben. Vi ska alla laga vår egen manual som vi sedan ska kunna använda i praktiken, så den ska bli bra. I den manualen ska det finnas häst, nöt, älg, får, get, gris, hund, katt och hare i. Just nu håller jag på med att fixa bilderna jag tagit så att de kommer in i manualen, aaaah det går så trögt. Väldigt omotiverande... Borde ha jobbat för fullt med den nu under helgen men ish. Dock måste jag sätta fart på för den borde vara klar på fredag, oops.

Igår hade korridoren ordnat en barbecue vilket jag gladde mig på och skulle ha varit kul om jag inte fick kallt, blev yr och fick jätte ont i magen, så jag gick in igen....
Det gick först över nu över natten så nu mår jag bra igen!

Men annars så är jag glad för våren smyger sig mer och mer på, längtar efter att det blir varmare :D
Med alla vårkänslor så blir även lusten att fota starkare, är för tillfället inne på elgigantens och verkkokappas hemsidor och smygkollar på kameror, vore nämligen mycket trevligt att ha en ny liten kamrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar