fredag 6 juni 2014

SOMMARLOV!!!

Jag har funderat länge och desto längre jag har funderat så desto säkrare blir jag, jag kommer snart att byta blogg.
Jag har inte mått riktigt jätte bra de senaste veckorna, det sen igen har i och för sig inget med bloggen att göra, men en riktigt ordentlig ny-start är exakt det som jag behöver just nu för att komma tillbaka till nuet, känner jag, och det känns för mig att jag hänger så mycket vid hur min blogg har utvecklats med mig så att när jag behöver ett tomt blad framför mig behöver bloggen det också. Det känns bättre och det hjälper mig.
(Kommer inte riktigt att gå in på allt i detalj vad som hänt förutom att sätta rubriken "ordentlig stress" över det hela vilket jag gissar att det är, osäker om det har att göra med skolåret som har tagit slut nu eller vad tusan det kan vara. Så ursäkta om jag har varit lite osocial eller frånvarande och stressad de senaste veckorna. Jag hoppas att allt kommer att bli bra nu under sommaren. Kan ta upp mera IRL eller så, annars så hoppas jag att lugna kvällar där hemma och roliga nördkvällar med D, E och A kommer att kurera ut det som jag har ^^)

Återkommer senare med den nya bloggen, håller på och planerar lite och samlar idéer, men snart kommer jag att börja blogga där istället!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra att du inte mått så bra. :/ Vet precis hur det känns!! Men kul att höra att du ska börja blogga mer igen, ser framemot det! ^^

    Svar: Vad kul! :D Ser framemot att läsa! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack! <3 Det är så jobbigt :/ Nu är det ganska över, nu är jag bara nervös lite nu och då, men jag är lite rädd för hur det ska bli nu när jag ska tillbaka till Stockholm snart, som tur är det bara för några dagar.
      Snart är jag redo för bloggen :D

      Radera